پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پنل پیامک ویژه سازمان های دولتی

1400-09-12 23:48:24 1240  0  0

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر سامانه پیامک می تواند به ارتباط بهتر بین مردم و ادارات دولتی کمک کند و موثر واقع شود . این موضوع نشان می‌دهد که پنل پیامک فقط برای تبلیغات نیست و می‌تواند یک نیروی کمکی و موثر در اتفاقات لحظه و یا برای جلوگیری از ازدحام زیادی جمعیت در ادارات دولتی باشد با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با کاربردهای بیشتر سامانه پیامک برای ادارات دولتی بیشتر آشنا شوید . 

 

پیامک برای سازمان های دولتی :

پنل پیامک بعد از اینکه یک محبوبیت کلی در بین مردم پیدا کرد ، خیلی ها تصمیم گرفتند که از آن استفاده کنند بعضی‌ها صرفا برای تبلیغات و بعضی دیگر برای راحتی کار و جلوگیری از آشفتگی ها.

برای نمونه ادارات و سازمان های دولتی که با تهیه پنل پیامک توانستند علاوه بر اینکه از شلوغی جمعیت در روزهای کاری جلوگیری کند ،  آسایش و راحتی را نیز به کارمندان خود هدیه دهد و با ارسال پیامک به مراجعه کنندگان در روز و ساعت مشخص نظمی خاص را در ارگان های خود به وجود آورند . علاوه بر آن با ارسال اطلاعات مهم که در قالب پیامک اطلاع رسانی انجام می شود مخاطبین خود را مطلع می سازند از هرگونه طرح و قرارداد جدید .

 

 

 

پنل پیامک برای ادارات و سازمانهای دولتی صرفا مختص مراجعه کنندگان نمی باشد و می تواند یک اطلاع رسان قوی ما بین کارمندان عمل کند و آنها را از هرگونه اتفاق و رویدادی با خبر سازد . برای مثال اگر یک ارگان تصمیم داشته باشد که به مناسبت شب یلدا تمام همکاران و خانواده شان را در رستورانی جمع کند و میزبان آنها باشد خیلی راحت و ساده می‌تواند این اطلاع رسانی را با ارسال پیامک انجام دهد .

سامانه پیامک می تواند برای سازمانهای از قبیل شهرداری ،  بانکها ، اداره مالیات ، دانشگاه‌ها ، وزارتخانه‌ها و غیر کاربرد داشته باشد .

اگر می خواهید از سامانه پیامک ، پنل پیامک تهیه کنید می توانید به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید و با شرایط ویژه و خاص که برای مشتریان خود در نظر میگیرند پنل اس ام اس خود را خریداری کنید .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید . 

 

www.smsreson.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson